Witam
Te pytanie jest skierowane bardziej do maciek3d.
Więc mam pytanie o export obiektów z 3dsmax do VUE i na odwrót..jak to robisz?
Pytam się..bo prawdę mówiąc nigdy nie bawiłem się w export do VUE...
Kilka pytań..
1.Czy aby zaimportować do VUE obiekt z 3ds maxa potrzebne są jakieś pluginy(wtyczki)? Jeżeli tak to jakie
Czy wystarczy zapisać jako .3ds i zaimportować w VUE?
1.Jeżeli zrobię model w 3dsmax nałożę na nie bitmapy (jpg..bmp) to gdy zaimportuję je w VUE to będą na nich już nałożone te bitmapy?
Czy trzeba je będzie też wrzucić do folderu 'Bitmaps' w VUE?
Offline
Gotowe obiekty importuje poprostu przez Import Object. Mozna pieknie skalować itp Co do tekstur wydaje mi się że nie trzeba nic nigdzie wrzucać bo u mnie obiekty są oteksturowane i nie sprawiają żadnych problemów
Offline
Czyli gotowe obiekty normalnie zapisywać w 3ds i normalnie bez żadnych problemów importować..?
dzięki i pozdrawiam
Offline
witam
Robisz jakis obiek w 3ds max , nakladasz texture a potem exportujesz jako "obj" , w 3ds max 2010 masz opcje do wyboru i mozesz exportowac jako "obj" odrazu pod vue czy inne programy 3d.
W vue obiekt pojawia sie z texturami klikasz tylko na na material i poprawiasz np. color correction, w zakladce effects jest pare opcji (difuse, ambient, luminous, contrast, i jeszce kilka innych - pobaw sie troche w tych opcja mozna uzyskac realistyczniejsze efekty ),a i ustaw jeszcze odpowiednia wartosc dla bump
Offline
Aha..wielkie dzięki..
Na pewno się przyda
Offline
Witam
Nie bede zamieszczal juz nowego tematu bo owy sie ukazal...
Mam problem mianowicie taki... Exportowalem objekt z max'a pod rozszerzenie *.3ds lub *.obj.
Odpalilem Vue i Importowalem ten projekt ktory wykonalem w max'ie... Problem jest taki ze textury mi znikaja.
Czytalem to co koledzy wyzej pisali ale jakos nie odpowiada mi to moim odczucia. W jakim formacie powinienem zapisac w Max'ie by texturki odpalily sie pod Vue?
Pozdrawiam
Bart
Offline